41. Vedení PPCčkařů s Michalem Horňákem
Jak vypadá spokojený PPCčkař? Jak se vyhnout vyhoření? A jak zlepšit výkon kampaní, aniž byste se přihlásili do reklamního účtu? Mé pozvání přijal Michal Horňák, Head of Programmatic z agentury Effectix.
Michal začínal jako klasický PPCčkař, ale brzy povýšil na teamleadera a následně na Head of Programmatic a nyní vede několik PPC a RTB týmů u nás i na Slovensku. Co jeho práce obnáší, jak si udržet přehled, když už reklamy aktivně neklikáte, jak Effectixu funguje neomezená dovolená a jak poznat vyhořelého PPCčkaře? To vše jsme řešili v nové epizodě PPC podcastu.
Praktické odkazy:
- LinkedIn – Michal Horňák
- Jak efektivně dávat a dostávat zpětnou vazbu
- MBTI test osobnosti
- Neomezená dovolená
- Rychlotest na zjištění, co tě motivuje
Latest posts by Ladislav Vitouš (see all)
- 42. Jak uhlídat kampaně a ušetřit nervy s Petrem Burešem - 10. 9. 2024
- KBN 119: (Ne)konec 3rd party cookies a proč není historie změn dobrým ukazatelem kvality práce (05. 08. 2024) - 5. 8. 2024
- KBN 117: Data z GA3 jsou definitivně pryč, proč byste neměli vylučovat redundantní KWs a další novinky (04. 07. 2024) - 8. 7. 2024